Belépés
Egy érdekes találkozás.
... Egyedül voltam egy vasúti kocsiban. Az egyik álomáson fiatal leány csatlakozott hozzám mesélte egy fiatal vak utas. Kísérői, egy nő és egy férfi, valószínűleg a szülei lehettek, mert ellátták sok jó tanáccsal. Mivel vak vagyok, nem tudhattam, hogyan nézhet ki a leány, de kellemes hangja után nagyon szimpatikusnak tűnt.

-Miskolcra utazik? kérdeztem. A vonat kigördült az ...
Szegeden
Valamikor decemberben voltam a Szegeden a Singben,és az az éjszaka nagyon bejött,akkor hallottam először a Music powert,a kisteremben,mikor 6-kor beájultunk a kollégiumba az ágyba még akkor is az áááááá ment a fejemben,de nemcsak azért,imádtam ott lenni.Tegnap megint ellátogattam a barátnőmmel.A vonaton megittunk egy Red Bullt meg Nettecskénél volt Hubertus,bár én azt nem szeretem,...
Nincs Cím
A vonaton utazva...
Felszállok az első vonatra
Mindegy hova, csak ne a nagyvilágba
Nagy terhet cipelek én
És ez nem a táska, bőrkabát és egy kis apró pénz
Nem... ez a csalódás és aggodalom jele
Szívemet ez tépi oly hevesen
S... a költészet itt elmaradt
Mert egy kis lány néz rám sírósan
Édesanyja felpofozta, mert nem ült rende...
so many
Vártam a szombat estét,mégsem volt kedvem elindulni.Aztán csak fel a vonatra go Pestre a barátnőmmel volt osztálytárshoz majd valami szórakozóhelyre.Eluntuk az életünket mire odaértünk,persze senki nem jött ki elénk.4-es villamos végállomás.Nem tudni miért,de egy villamospótló buszra sikerült felszállni,mentünk vele egy megállót,aztán rohanás a villamoshoz a tömegnyomorba.Sikerült ...
várt váratlan
És igen,szerda!!!Akartam már,hogy vártam.Kora délután fel a buszra majd a vonatra és indulás.Ahogy megérkeztem rögtön egy kedves ismerősbe botlottam,jó volt vele beszélgetni,és ezáltam már rögtön késésben is voltam.A kollégiumnál találkoztam a többiekkel.Megkérdzték miért van ilyen kevés cuccom,ugyanis kiderült,péntekig akarnak maradni,na mindulás.Ahogy megérkeztem rögtön egy kedve...
London
Jo reggelt!

Hat kezdenem azzal,hogy tegnap igen koran keltem,fel 7-kor. Ugyanis negyed 9-kor indult a vonatom,es kb. 20 perces gyalogutat kellett megtennem.Amikor indultam Martin azzal engedett el,hogy Good luck!=Sok szerencset!......hu mondom magamba ennyire nehez lesz? Hogy sok szerencset kivan. Az allomason persze nem volt minden zokkenomentes.A jegyarus nem akarta me...
The first
Csütörtök este csörgött a telefonom,a Vivatvtől hívtak,hogy akkor vasárnap 12:40-re menjek és mondták a címet.Mivel jelentkeztem a műsorvezető válogatásra.Ekkor oszotottam meg a szüleimmel és a nővéremmel a hírt.A szombati bulit le is mondtam,Tibi születésnapja volt,és így utólag mondhatom,hogy nagyon megharagudott.Kérdezősködtem,megmond ták merre is kell menni.Elérkezett a vasárnap...
Z 2006-09-09
Sziasztok!

A mai nap:
Hurrá hétvége, lazulás, és minden jó ami csak lehet...
Hajnal 5-kor keltem (2h alvás után), azután fürcsi, borotválkozás, fogmosás, öltözés, és....kifutottam az időből 7.03-kor indult a Keletiből a vonatom, de már 6.40 volt otthon, úgyhogy be egy taxiba és megegyezés alapján fix összegért kivitt gyorsan a pályaudvarra. Még arra is volt idő...
A cipő
Ez az egyik kedvencem...

Gandhi egy ízben épp felszállt a vonatra, amikor az egyik cipője lecsúszott, és a vágányra esett. Nem tudta felszedni, mert a szerelvény közben elindult. Útitársai elképedésére, nyugodtan levette a másikat is, és a párja mellé hajította. Az egyik kísérője megkérdezte, miért tette ezt.
- Az a szegény ember, aki majd megta...
Egy unalmas nap
Huh!! Nem is tudom, hogy hol kezdjem.... Nem szokásom naplót írni, de ha már itt vagyok, akkor talán neki is állok... :-)
Szóval, a mai napom elég unalmas volt, mert csak aludtam, meg lógtam a neten..... Hát igen, aki megteheti....
Nah, a mai napomról ennyit, inkább elmesélem, hogy mi volt velem tegnap!!
A suli egészen jó volt. Alig tanultunk valamit :-)!! A töritan...
Otthontalan hontalanok
A vágott-virág nemzedék otthontalan hontalansága

(A nyomor szabadsága, vagy a szabadság nyomora?)

Nemrég, egy téli nap reggelén az egyik budapesti pályaudvaron, vonatra várva fül- és szemtanúja voltam egy jelenetnek.

Egy olyan szociális munkás-féle beszédbe elegyedett a hajléktalanok egy csoportjával.

Szociális munkás: "Srác...
Hetvege
Sziasztok!

Vasarnap sikerult bemennem Londonba.
Eleg koran keltem vasarnap reggel,7-kor.Csunya reggel volt.
Osszekaptam magam,aztan kisetaltam az allomasra es 9 elott par percel jott is a vonat. Azzal elzotyogtem a Clapham Junction allomasra kb. 1 ora volt,ott kell atszallnom a masik vonatra ami a Victoria Stationra visz.
Borzalmas idot fogtunk ki,hol heta...
Az élet egy nagy utazás
...
Az élet olyan, mint egy vonatutazás; gyakran beszállunk, kiszállunk, vannak balesetek, néhány megállónál kellemes meglepetésekkel találkozunk, míg mély szomorúsággal a másiknál.
Amikor megszületünk és felszállunk a vonatra olyan emberekkel, találkozunk, akikről azt hisszük, hogy egész utunkon elkísérnek: a szüleinkkel.
Sajnos a valóság más;
Ők kiszállnak egy ál...
Az Élet olyan
Az Élet olyan, mint egy vonatutazás

Gyakran beszállunk, kiszállunk, vannak balesetek, néhány megállónál kellemes meglepetésekkel találkozunk, míg mély szomorúsággal a másiknál.

Amikor megszületünk és felszállunk a vonatra, olyan emberekkel találkozunk, akikről azt hisszük, hogy egész utunkon elkísérnek: a szüleinkkel.

Sajnos a valóság más.
...
FIA GT, Budapest 500
FIA GT - Budapest 500 - 2006.09.29-10.01.

Volt, aki reklamálta, miért nincs már beszámoló-igen Tiger, ez te voltál-de sajnos muszáj volt megvárni az összefoglalót a TV-ben, hiszen a helyszínről követtük végig az eseményeket, fényképezőgéppel a kézben-így pedig szinte lehetetlen megjegyezni ill. jegyzetelni az eseményekről. Hoppla, most lebuktam, hogy hogyan t...
2006,10,12 (csötörtök)
Ma Komáromban jártam.

Vajon mikor oldja már meg a város a vasuti átjáró okozta problémát?
Mikor lesz elkerülő?
-Tatáról-Komáromba az út jóestben 15-20 perc, azonban komárom egyik végéböl a másikba ujabb 20 perc ez rézben a vasutnak köszönhető.
Nem egy szer nem kétszer perceket vár az autós a vonatra ami nem is jönn!
-Azok akik vidékröl érkezne...
Dr. Kosztolányi Árpád

Gyerekkori emlékeim tárházában fontos helyet foglal el dr. Kosztolányi Árpád( 1 ), az orvos, Kosztolányi Dezsőnek( 2 ), a költőnek az öccse, hiszen Palicson 1945-ig szomszédok voltunk. Középső és legkisebb lánya, Vera( 3 ) és Teréz( 4 ) ahhoz a ,,csapathoz" tartozott, amely a templomkertben töltötte legszívesebben a szabadidejét. 1943 é...
A találkozás
Gondolom sokan kiváncsiak, hogy hogyan is találkoztunk... nem tudom ki mire és mennyire kiváncsi, igyekszem megfelelni az elvárásoknak és érdekesen összefoglalni mi is történt...

A kezdet, hogy megérkeztem hétfőn este 11-re Ferihegyre. Azt megbeszéltem Angyalkával, hogy nem lenne szerencsés ott találkoznunk, hiszen ott lesznek szüleim és az senkinek nem lenne jó, csak za...
A cipő

Gandhi egy ízben épp felszállt a vonatra, amikor az egyik cipője
lecsúszott, és a vágányra (a sinek közé) esett. Nem tudta felszedni,
mert a szerelvény közben elindult. Utitársai elképedésére, nyugodtan
levette a másikat is, és a párja mellé hajította. Az egyik kísérője
megkérdezte, miért tette ezt.

- Az a szegény ember, aki majd meg...
Új "szerelem" a láthatáron!
Hát van egy elég jó kis oldal ami már tök gagyi... a privi.hu és elég sokat voltam fent régen mivel admin voltam! Volt ott egy csávó... ja nem is, hanem msnclub-on találkoztam egy csávóval aki csinált oldalt a privi.hu-n és tök jól összehaverkodtunk meg naon egy hullámhosszon vagyunk! Már tök gagyi... a privi.hu és elég s...
1 2 3 ............43 44 .......65 66 .......86 87 88
Címkék: Nincs Cím, Kosztolányi Árpád, Clapham Junction, Victoria Stationra, Kosztolányi Dezsőnek, érdekes találkozás, nagy utazás, vasúti kocsiban, egyik álomáson, szülei lehettek, vonat kigördült, áááááá ment, vonaton megittunk, vonaton utazva&#8230, első vonatra, szombat estét, barátnőmmel volt, életünket mire, villamospótló buszra, buszra majd, kedves ismerősbe, kollégiumnál találkoztam, allomason persze, műsorvezető válogatásra, szombati bulit, egyik kedvencem, egyik cipője, vágányra esett, szerelvény közben, párja mellé, egyik kísérője, suli egészen, vágott-virág nemzedék, nyomor szabadsága, szabadság nyomora, egyik budapesti, olyan szociális, masik vonatra, élet olyan, vonatra olyan, helyszínről követtük, kézben-így pedig, vasuti átjáró, másikba ujabb, vasutnak köszönhető, templomkertben töltötte, sinek közé, hullámhosszon vagyunk, fényképezőgéppel, szórakozóhelyre, meglepetésekkel, szimpatikusnak, templomkertben, kérdezősködtem, osztálytárshoz, legszívesebben, borotválkozás, hajléktalanok, születésnapja,